сряда, 28 юни 2017 г.

Традиционно доматено къри с пилешко месо (Traditional Curry)



Никога не бях готвила индийска храна, но бях вдъхновена от Srizing, които бяха любезни да ми предоставят техни комплекти подправки за екзотични ястия. Пристъпих с известна доза страх и недоверие, но след като спазих техните упътвания за приготвянето на ястието всички в къщи бяхме очаровани от новият (за нас), екзотичен и балансиран вкус.


Spizing е онлайн магазин, който предлага комплекти от качесвени подправки за приготвянето на различни екзотични ястия. С коплектите на Spizing се постига характерния и уникален вкус на популярни ястия от различни световни кухни.
Всеки комплект подправки е придружен с подробна рецепта и видео. Всички рецепти са изпитани и приготвени с любов към потребителите.


Комплектите не съдържат консерванти, оцветители и изкуствени подобрители. Подправките в тях са прясно доставени и предимно цели, което гарантира качество, вкус и аромат. Опаковани са в отделни пликчета, номерирани според етапа, в който се прибавят към останалите съставки на рецептата. Дозирани са точно за едно готвене, което ни спестява неудобството да съхраняваме много и рядко използвани подправки.


Аз опитах вече няколко техни рецепти, остава и вие да пробвате. Вярвайте ми, ще останете невероятно удовлетворени и доволни!

Весели слънчеви дни! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар